Image default
Egészség - betegség

Tragédia az iskolában! Energiaital okozta egy gimnazista vesztét!

A rövid idő alatt bevitt hatalmas koffeindózis miatt kapott szívrohamot.

Egy 16 éves Dél-Karolina-i fiú, David Cripe életét vesztette, miután a napi ajánlott 400 milligrammnyi koffeinmennyiséget kevesebb mint két óra leforgása alatt juttatta a szervezetébe – írja SkyNews.

Tragédia az iskolában! Energiaital okozta egy gimnazista vesztét!
David Cripe (faebook)

A diák egy nagykiszerelésű, koffeinnel dúsított üdítőitalt, egy nagy tejeskávét és egy doboz energiaitalt fogyasztott el reggel az iskolába menet, kevesebb, mint 120 perc alatt. Az osztályteremben az első óráján rosszul lett és összeesett. A tanárok azonnal próbálták megmenteni az életét, de a perceken belül a helyszínre érkező mentősök sem jártak sikerrel.

A fiú halálát szívprobléma, valószínűleg szívritmus zavar vagy szívroham okozta.

– mondta a halottkém az eset kivizsgálását követően,majd azt is hozzátette, hogy nem a koffein mennyisége gyilkolt, hanem  a hatalmas dózis elfogyasztásának sebessége okozta a tragédiát.

Az elhunyt fiú szülei most egy prevenciós turnét szerveznek iskolákba, hogy tájékoztassák a többi szülőt a koffeines üdítők és az energiaitalok veszélyeiről.
Forrás: Ripost

Hasonló hírek

A kamilla, mint házi praktika

info

Bezárták őket a forró autóba! Hihetetlen, ami történt! Nézd meg a VIDEÓT!

Edit

Őrület, mi derült ki a sörről: Vajon mit lépnek erre a nők?

Mazsi