15.6 C
Budapest
2024. március. 29. péntek
HomeSzabadidőBulvárKínos incidens a reptéren: nem engedték fel a gépre Radics Gigit

Kínos incidens a reptéren: nem engedték fel a gépre Radics Gigit

Budapest — Radics Gigi (22) az X-Faktor mentora élete legszürreálisabb és legkellemetlenebb élményén van túl. Egész egyszerűen ugyanis nem engedték felszállni egy Ausztráliába tartó repülőgépre.

Gigi az édesapjához és az öccséhez utazott volna a világ túlsó végébe, ugyanis a Radics család férfi tagjai jelenleg kint dolgoznak az ott vendégszereplő színházi darabon, az OlimpIkonokon.

Az énekesnőnek nemrég pont elmaradt a nagykoncertje, így eleget tudott tenni a korábbi felkérésnek, hogy ő is énekeljen a darabban. Ezért édesanyjával, Beával repülőre ült Budapesten.

Az út amúgy sem lett volna egyszerű: több átszállás, és legalább húszórás repülés eljutni Budapestről Ausztráliába, ám egy kellemetlen incidens miatt még rémálomszerűbb lett a nyaralás. Gigiéket ugyanis nem engedték fel a gépre a németországi átszállásnál.

– Frankfurtban szálltunk át. Már álltunk a sorban, amikor kiszedtek minket anyuval. Nem tudtuk, hogy mi lehet a baj, nem is igazán mondtak semmit.Azonnal hívtuk apuékat, de a távolból nem nagyon tudtak mit segíteni – kezdte a történetet Gigi.

Az énekesnő édesanyjával ülte végig az egész rémálomszerű várakozást /Fotó: RAS-archív

– Követelték, hogy mutassunk be valamilyen iratot, ám nem fejtették ki, hogy mit is szeretnének. Később kiderült, hogy elég lett volna a hazafele szóló repjegyünket bemutatni, de erről semmilyen tájékoztatást nem kaptunk a reptéren. Gondolom, azt hitték, hogy nem szabályszerűen akarunk kint tartózkodni. Végül kiderült, hogy az a baj, hogy hazafele egy másik légitársaságnál foglaltunk helyet, és azt az adott légitársaság rendszerében nem látták. Ez az egész fennakadás cirka 15 óra volt, végül 50 óra alatt értünk ki – emlékezett vissza Gigi, aki édesanyjával így kénytelen volt hosszú órákig ülni a terminálban.

– Ezt leszámítva fantasztikus két hetet töltöttünk kint. Rengeteget kirándultunk, bejártuk Sydney nevezetességeit. A kinti magyar nagykövet és a konzul jövőre is meghívtak minket a színdarabbal, valamint arról is szó volt, hogy adjak egy koncertet a kint élő körülbelül 40 ezer magyarnak Sydney-ben és Melbourne-ben is – tette hozzá boldogan a mentor, aki a hét végén eldönti, hogy kiket visz magával az X-Faktor döntőjébe.

Gigi boldog volt, amikor megérkezett Sydney-be

Közelebb volt a párjához

Gigi egyik legnagyobb öröme az ausztrál út során az volt, hogy közelebb került az Egyesült Államokban élő párjához, így már nem volt akkora időeltolódás közöttük.

Gigi és párja, Kai karácsonykor találkozik legközelebb

– Sokkal többet tudtunk így beszélni. Éjszakába nyúlóan videócseteltünk. Úgy volt, hogy Kai eljön a novemberi koncertre, de mivel elmarad, ezért úgy néz ki, hogy csak karácsonykor utazik Budapestre. Januártól pedig én megyek majd a tengerentúlra, így végre együtt lehetünk – mesélt terveiről boldogan az énekesnő.

Forrás: Blikk

Géza
Bognár Géza vagyok, a Hirmagazin.eu Online Média tulajdonosa és főszerkesztője. 30 éve foglalkozom írással, korábban írtam különböző témájú esszéket, jövőre jelenik meg az első regényem, a Hittől a keserűségig" címmel. A Hirmagazin.eu Online Médiában írt cikkeimet a hétköznapi emberek gondolati világával, és nemességük egyszerűségével írom, ebben a mai világban nem terhelem olvasóinkat a nehéz irodalmi nyelvvel, hiszen az olvasók nagy többsége pihenni, kikapcsolódni, tájékozódni vágyik, nem pedig "bogarászni" a bonyolult sorok közt. Olvassátok a Hirnagazint, pihenjetek, kapcsolódjatok ki, tájékozódjatok, és akinek valami ötlete van, hogy mely témák hiányoznak médiánkból, szeretettel várom megkeresését a Hirmagazin.eu Online Média központi e-mail címén, a [email protected] e-mail címen.