15.6 C
HomeSzabadidőBulvárÍgy nyaraltak Pásztor Tibiék

Így nyaraltak Pásztor Tibiék

hirmagazin_2015-09-03_072159
A Barátok Közt sorozat hazánk egyik legnépszerűbb tévés műsora már évek óta. Ez a népszerűség pedig nem egy rövid távú fellángolás, hiszen mondhatni vannak olyan emberek akik a sorozattal együtt nőttek fel. Pásztor

Tibor is a stáb egyik tagja és egy eléggé megosztó személyiséget alakít. A magánéletében azonban merőben más életet él, ebből hozunk most egy kis ízelítőt.

Konkrétan a nyaralásába tudtunk bepillantani, amit együtt töltött a kedvesével. A pár megfordult Szicíliában vagy éppen Norvégiában, de a lényeg, hogy felejthetetlen kalandokban vettek részt. A Borsnak nyilatkozott is lelkesen a sztár: „Cataniáig mentünk repülővel, aztán kocsit béreltünk, GPS és térkép nélkül átvágtunk Szicílián, Palermóba. Szinte mindig eltévedtünk! Úgy kellett kisilabizálni, hogy mikor hol van a szállásunk, mert általában nincsenek utcatáblák. Az olaszok összevissza mennek, fogalmuk nincs a KRESZ-ről.

Csodálatos utazás volt, de igazi kalandot Norvégiában éltünk át.” Bizony, egy utazás rengeteg új élményt adhat az embernek, főleg, ha eddig ismeretlen országba, kultúrába látogatunk. Még a vezetési stílus is eltérő lehet, ahogyan azt Tibor is kifejtette. Azért reméljük, hogy a kresszt mégis ismerik a görögök a többsége. Norvégiát azért választották, mivel a kedvese szintén színész és oda hívták fellépni egy fesztiválra. Molnár Gyöngyi és Tibor már január óta élnek együtt, viszont elmondásuk szerint ez volt az első közös utazásuk.

hirmagazin_2015-09-03_072302

Tibi így folytatta a nyaralásról való beszámolóját: „A meseszép Undredalban, Tündérvölgyben volt a fesztivál, de Oslóban is eltöltöttünk három napot. Bóklásztunk, várost néztünk, és bementünk egy modern művész­színházba. Éppen a Hamlet próbája folyt. Észrevettek, kérdezték, honnan jöttünk, kik vagyunk? Amikor kiderült, hogy színészek, megkérdezték, lenne-e kedvünk játszani velük? Miért ne! Angolul megbeszéltük, hogy Shakespeare-darabokat improvizálunk, ők norvégul, mi magyarul. Megértettük egymást, az érzéseinkre hagyatkoztunk. Jó kis kaland volt! Utána meghívtak, hogy nézzük meg az előadást, illetve bármikor arra járunk, látogassuk meg őket.”

Most joggal mondhatnánk, hogy még a nyaralás alatt is csak a munkára tudtak koncentrálni, dehát tisztában vagyunk azzal, hogy sokan irigylik őket a színészi pálya miatt. Gyöngyinek tényleg ez egy olyan munka-nyaralásra sikeredett, hiszen neki komoly fellépése volt, viszont Tibi teljesen elengedhette magát és csak a móka kedvéért társult a norvég kollégákkal. Ugyanakkor nagyon jó hallani ilyen történetekről, hiszen ez remek bizonyíték arra, hogy a színház összeköti az embereket. Függetlenül tehát a nyelvtől, az országtól, egy színdarab nem is akármilyen kapocs lehet. Nem mellesleg szívesen megnéztük volna, hogy milyenre is sikerült ez a rögtönzés. Igaz, csak a felét értettük volna, de a másik felét a képzelőerőnkre hagytuk volna.

A Barátok közt viszont pörög tovább, oszlopos tagjával, Pásztor Tiborral együtt. A sorozatban alakított Schneider Róbertnek pedig közel sincsen ilyen nyugodt és önfeledt időtöltésre ideje. Kalandban viszont neki is részese van, nem is akármilyenben, hiszen a családon belül kialakult viszályok, sorsok egyik mozgatórugója. Ha kíváncsi vagy, hogy alakul a sztár sorsa a sorozatban, akkor nincs más tenni valód, mint hétköznap eseténként a képernyő elé ülsz.